23.01.2017, 11:49

Goyello stawia na dalszy rozwój w Olivia Business Centre

Katarzyna Halicka
PR Manager
Olivia Business Centre
mobile: +48 533 309 771

Goyello, polsko-holenderska firma IT, planuje dalszy dynamiczny rozwój w Olivia Business Centre. Firma przedłużyła umowę najmu przestrzeni biurowej w OBC, decydując się na dodatkowy metraż i przeniesienie do Olivia Star. Zespół Goyello jest Rezydentem Olivii od 2011 roku, czyli od początku istnienia centrum.

Goyello: młodzi i zdolni

Goyello specjalizuje się w dostarczaniu rozwiązań informatycznych tworzonych zgodnie z zasadami metodologii Agile[1]. Do grona klientów Goyello należą przedsiębiorstwa sektora B2B[2]. Wyróżnikami spółki są elastyczność, otwartość i partnerskie relacje – w zespole oraz z klientami, wśród których są firmy z Europy i Stanów Zjednoczonych.

W listopadzie 2016 r. Goyello świętowało 10. urodziny. W ciągu tych lat firma zdobyła liczne nagrody. Została uhonorowana m.in. prestiżowym Dutch-Polish Business Award, wyróżnieniem dla najbardziej innowacyjnych oraz odpowiedzialnych firm, które pozytywnie wpływają na
polsko-holenderskie relacje gospodarcze. W konkursie Liderzy IT 2016 Goyello zwyciężyło zaś w kategorii „Business Intelligence Trends”.

Kierunek: rozwój. W Olivia Star

Obecnie biuro firmy znajduje się w budynku Olivia Gate. Pierwszą umowę, na 500 mkw., Goyello podpisało w 2011 roku. W ciągu pięciu lat spółka podwoiła rozmiar swojego zespołu. Nowa polska siedziba Goyello, na 9. piętrze budynku Olivia Star, to 1300 mkw. powierzchni, w której pracować będzie ponad 100 osób. Zgodnie z hasłami, które przyświecają Goyello: THINK, CREATE, CARE, w nowym biurze będzie miejsce na pracę w skupieniu, na pracę twórczą, kreatywność, na spotkania merytoryczne i towarzyskie oraz na relaks.

- Jesteśmy dumni, że Olivia stała się miejscem, w którym firmy, jak Goyello, rozwijają się tak dynamicznie. Olivia jest miejscem, które ułatwia spółkom codzienną działalność, nawiązywanie kontaktów, relacje. Połowa okresu aktywności biznesowej Goyello przypada na czas spędzony w OBC. To inspirujące widzieć, jak firma, która jest z nami od początku, rozwija się i jak realizuje swoje cele, zyskując uznanie na światowych rynkach – podkreśla Maciej Kotarski, dyrektor wynajmu w Olivia Business Centre. – Goyello wprowadzi się do Star, najnowocześniejszego wysokościowca
w Polsce. Budynek ma wiele do zaoferowania najemcom. Jestem pewien, że dzięki unikatowym rozwiązaniom technologicznym oraz wyjątkowemu otoczeniu Goyello zyskało w Starze miejsce gwarantujące komfort pracy, sprzyjające kreatywności i współgrające z filozofią spółki oraz jej wartościami
– dodaje Kotarski.

Aktywnie w społeczności Olivia Business Centre

Jako rezydent centrum niemal od początku jego rozwoju, Goyello aktywnie uczestniczy w życiu społeczności Olivia Business Centre. Co roku w dniu holenderskiego Króla zespół wita przychodzących do pracy Rezydentów Olivii tulipanami, najbardziej holenderskimi z kwiatów.
Z sukcesami uczestniczy także w programie Olivia Sports.

 - Wierzymy, że aby móc robić dobry biznes, najważniejsi są ludzie i dobre relacje między nimi. Nam zależy na najwyższej jakości relacji, dlatego troszczymy się o naszych pracowników, o naszych klientów i partnerów. Odpowiednie otoczenie, takie jak w OBC, jest tu również bardzo pomocne. – mówi Katarzyna Szemro, Marketing Director w Goyello.

 

 

 

[1] Metodologia Agile – Agile to zbiór wartości i pryncypiów służących do efektywnego i adaptacyjnego tworzenia projektów, m.in. oprogramowania.

[2] B2B – ang. business-to-business

Olivia Business Centre w Gdańsku to najnowocześniejsze centrum biznesowe w Polsce północnej. Jego docelowa wielkość to 170 000 mkw., co uczyni Olivia Business Centre największym kompleksem biurowym w Polsce. Swoje biura otworzyły tu takie firmy jak Alior Bank, Allianz, Amazon, Bayer, Energa, Noble Bank, PKO BP, PwC, Sii, ThyssenKrupp. Centrum rozbudowuje się systematycznie od 2010 r. w tempie jednego budynku rocznie. Olivia Business Centre to jednak znacznie więcej niż tylko budynki. Regularnie odbywają się tutaj wydarzenia biznesowe, edukacyjne, kulturalne i sportowe. Do dyspozycji najemców pozostają m.in. 3 centra konferencyjne, centrum medyczne z apteką, 3 restauracje, kawiarnia Starbucks, przedszkole i żłobek, 4 banki, nowoczesne gimnazjum, salon piękności, notariusz, punkt ładowania samochodów elektrycznych. Centrum posiada ponad 1600 miejsc parkingowych, również podziemnych, oraz ponad 200 stojaków rowerowych oraz 5 szatni z prysznicami. W 2016 roku otwarte zostanie dwupiętrowe studio fitness CityFit.

rozmiar: 240.2 KB, typ: pdf
dodano: 23 stycznia