19.09.2018, 10:09

Miele Experience Center w Olivia Business Centre

Katarzyna Halicka
PR Manager
Olivia Business Centre
mobile: +48 533 309 771

Firma Miele, oferująca klientom najwyższej klasy, innowacyjne urządzenia AGD otworzyła swój drugi salon w Polsce. Miele Experience Center, niemiecki producent urządzeń klasy premium, wybrał na swoją lokalizację gdański hub biznesowy – Olivia Business Centre. To największa ekspozycja urządzeń tej marki w północnej Polsce, zrealizowana w przestrzeni ponad 220 mkw. Do dyspozycji klientów i gości Miele są m.in. strefa wystawowa z multimedialnym systemem wizualizacji, miejsce spotkań przy kawie, a także strefa aktywnej kuchni, w której można wypróbować urządzenia przeznaczone do zabudowy kuchennej podczas warsztatów i pokazów kulinarnych z udziałem znakomitych szefów kuchni.

- Miele Experience Center w Olivii pozwala przyjrzeć się i wypróbować urządzenia Miele. Najlepiej przygotowane materiały reklamowe nie zastąpią prawdziwego doświadczenia –wyjaśnia Marcin Szot, Direct Sales Manager Miele. – W salonie nasi klienci mogą ugotować i skonsumować posiłek podczas warsztatów kulinarnych, sprawdzić, dosłownie, efektywność naszych urządzeń pralniczych, a nawet wsłuchać się w delikatny szum wyciągu. Indywidualne podejście doradców klienta pozwala zweryfikować wstępne plany zakupowe i wybrać to, co będzie najlepsze dla każdego gospodarstwa domowego. – Marcin Szot podkreśla, że Miele Experience Center to miejsce otwarte dla całych rodzin i kiedy dorośli podejmują decyzje ważne dla domu, uwaga dzieci skupia się na miłych niespodziankach przygotowanych przez obsługę salonu.

- Cieszy nas, że Miele dołączyło do grona rezydentów Olivii. Dający się zaobserwować w ostatnim czasie wzrost siły nabywczej mieszkańców Trójmiasta powoduje, że rośnie popyt na marki premium. Wierzymy, że Olivia jako najbardziej prestiżowa lokalizacja biurowa w Trójmieście będzie idealnym miejscem dla Miele Experience Center – mówi Jakub Jastrzębski, Senior Associate w Olivia Business Centre.

- Nazwa Experience Center odzwierciedla misję Miele, którą jest zagwarantowanie klientom wyjątkowych doświadczeń z obcowania z wyrafinowanym designem oraz najwyższej klasy technologiami firmy. To spójne podejście z naszym jako dewelopera, user experience jest bowiem i naszym oczkiem w głowie – podkreśla Maciej Kotarski, Leasing Director w Olivia Business Centre. – Podczas projektowania i przy zarządzaniu biurowcami stawiamy przede wszystkim na dobrostan rezydentów Olivii. Naszym zdaniem kluczowe dla wellbeing są zwłaszcza dwa aspekty osobistego doświadczenia użytkowników: codzienny kontakt z naturą oraz funkcjonowanie w żywotnej, aktywnej społeczności – dodaje.

Tym celom służy np. zielone patio OBC – z fontanną i leżakami, klimatyczna aleja lipowa –
z huśtawkami, drewnianymi ławami i stołami czy wznoszony w samym sercu Olivii pawilon, zwany ogrodem zimowym. Ten ostatni to wyjątkowa przestrzeń, którą docelowo wypełni subtropikalna roślinność i w której rezydenci będą mogli odnaleźć równowagę, odświeżyć umysł, „naładować baterie”.

Olivia Business Centre dba o infrastrukturę, zapewniającą pełen wachlarz usług lifestyle’owych i gastronomicznych.Centrum od lat skupia się także na budowaniu społeczności Olivii, stąd realizowane cyklicznie w eventy sportowe (Olivia Sport), Liga Żeglarska, Olivia Yacht Club, projekty kulturalne, jak Olivia Camerata i Olivia Cooltura czy letni cykl spotkań pracowników Olivii na patio, Lato Na Patio.

Marka Miele od ponad 100 lat jest synonimem najwyższej jakości i niezawodności. Wyznacza trendy na rynku urządzeń AGD stając się niedoścignionym wzorem pod względem innowacyjnych rozwiązań, nowoczesnego wzornictwa, trwałości i wydajności energetycznej. Każdego roku nowości Miele udowadniają, że zawsze można pójść jeszcze dalej. Zgodnie z ilozofią Miele: „Immer besser” – „Zawsze lepiej”, zapoczątkowaną przez założycieli firmy - Carla Miele i Reinharda Zinkann, którzy takie motto umieścili na swoich pierwszych pralkach. Dążąc do zapewnienia jak najlepszej jakości, Miele poddaje swoje urządzenia licznym testom i badaniom laboratoryjnym, które są gwarantem trwałości przez 20 lat użytkowania. W bogatej ofercie firmy znajdują się m. in. piekarniki, urządzenia do gotowania na parze, urządzenia kombinowane, a także ekspresy do kawy, szuflady Gourmet, płyty grzewcze, chłodziarki, wyciągi czy zmywarki, a także wysokiej jakości urządzenia pralnicze.

 

Olivia Business Centre, jeden z najciekawszych i najdynamiczniej rozwijających się hubów biznesowych w Polsce. Olivia, zlokalizowana w geograficznym centrum Trójmiasta, w bliskim sąsiedztwie kampusu uniwersyteckiego, rozwija się dynamicznie od 2010 roku. Swój adres ma tu ponad 2000 firm, m.in. Alior Bank, Allianz, Amazon, Arrow Electronics, Bayer, Energa, Noble Bank, PKO BP, PwC, Ricoh, Sii, ThyssenKrupp. Olivia zapewnia rezydentom optymalne warunki funkcjonowania i rozwoju. Rozumiejąc, że o sukcesie przedsiębiorstwa decydują zróżnicowane czynniki, gwarantuje im – obok najwyższej jakości przestrzeni biurowych – dostęp do obecnych w centrum wyspecjalizowanych firm HR, IT, finansowych, świadczących usługi consultingowe, prawne czy marketingowe. Do dyspozycji najemców pozostają także m.in. 3 centra konferencyjne, centrum medyczne z apteką, studio fitness CityFit, gimnazjum, przedszkole, żłobek, salon urody, notariusz czy punkt ładowania samochodów elektrycznych. Olivia aktywnie wspiera lokalną społeczność, realizuje też liczne projekty służące rozwojowi i integracji pracowników kompleksu. Regularnie odbywają się tu wydarzenia biznesowe, edukacyjne, kulturalne i sportowe. Rocznie jest ich ponad 500.

 

rozmiar: 96.2 KB, typ: pdf
dodano: 19 września
rozmiar: 438 KB, typ: jpg
dodano: 19 września
rozmiar: 463.4 KB, typ: jpg
dodano: 19 września
rozmiar: 439.5 KB, typ: jpg
dodano: 19 września
rozmiar: 358.8 KB, typ: jpg
dodano: 19 września